TV PRODUKCIJA

U Zagrebu snimljen TV spot za najprodavanije čokoladice na svijetu - KIT KAT SENSES

„Napravi pauzu!“  - poručuju nam i ovih blagdana iz Nestlea. Kit Kat Senses ime je čokoladice koju je mlada pjevačica, Anja Alujević s uživanjem grickala u trenucima odmora, na snimanju TV spota za istu čokoladicu, u centru Zagreba.

Protekli vikend produkcijska kuća Project 6 studio snimila je TV spot za novi okus najprodavanije čokoladice na svijetu - Kit Kat Senses. Redateljska palica bila je u rukama Željka Sarića, koji je u svojoj karijeri ostvario brojne zanimljive projekte kao autor kratkih igranih i dokumentarnih filmova, a posebno se ističe suradnja sa Davidom Bowiem. TV spot za KitKat Senses, snimljen u centru Zagreba, namijenjen je emitiranju u cijeloj regiji.
Atraktivna Anja osim glavne uloge, za spot je otpjevala i pjesmu „Ladies Night, Sense Out“ koju je skladao bend u kojem pjeva - XL. Anja je tako postala je prava Kit Kat Senses ambasadorica šireći pozitivne čokoladne vibracije po cijeloj Hrvatskoj, ali i šire. Tko bi rekao da je u tom autu sjedilo 5 odraslih osoba... Rezultat je vrhunski! Pogledajte i uvjerite se, a onda trk u dućkas po čoksicu; ne jednu, nego odmah 2! Imate pravo na to. Neka trenutak potraje malo dulje. :)

 



TVC KitKat Senses “Trenutak za tebe”, storyboard  |  prosinac 2010

Storyboard 01

kadar#01
srednji plan

izlazi iz trgovine i poziva taxi

Storyboard 08

kadar#08

ponovno otvara torbu i odmah zatvara

Storyboard 02

kadar#02
subjektivni pogled taxista

zaustavlja se

Storyboard 09

kadar#09

trenutak odluke

Storyboard 03

kadar#03
eksterijer

sjeda u taxi

Storyboard 10

kadar#10

uzima Senses iz torbe

Storyboard 04

kadar#04
interijer

sjeda u taxi

Storyboard 11

kadar#11
krupno

uzima Senses

Storyboard 05

kadar#05
krupni plan

otvara torbu, zrake svjetla bljesnu

Storyboard 12

kadar#12

odlama komadić čokoladice i stavlja u usta

Storyboard 06

kadar#06
srednji plan

uplašena zrakama zatvara torbu

Storyboard 13

kadar#13

product demo

Storybaord 07

kadar#07
krupni plan

u dilemi

Storyboard 14

kadar#14

naslonjena u taxiju, zatvorenih očiju uživa u svom Senses trenutku

 


Nije lako - puno odlučivanja

Produkcija TV reklame je oduvijek težak posao, ali daleko najteže, odabir outfita je pao na muški dio ekipe. Jednostavno nisu imali sluha (a ni oko) za detalje koji su ženskim pripadnicama ljudskog roda prirođene. Odabrali smo 8 fotografija, ali vjerujte, bilo mnogo više kombinacija, permutacija i varijanti svih boja, oblika i veličina.

 
 
  
 

 Kožna jakna?

 

 Ili možda kaput?
 Blink-blink broš?  Ili ogrlica?


 
Traperice?
 A tek šminka!
 Frizura - spuštena kosa?  Dignuta?

 

 

Produkcija

Glumica i vokal u pjesmi: Anja Alujević

Scenarij: Nestle International
Kostimograf: Sanja Šeler
Glazba: "Ladies night" - XL band
Šumovi i monataža zvuka:
Marijo Luketa
Spikerica: Ana Marija Štorga
Rasvjeta: Neven i Bojan Vukašinović
Direktor fotografije: Darko Drinovac
Montaža i grafika: Igor Babić
Producent: Nikola Klobučarić
Redatelj: Željko Sarić
Za Nestle Adriatic: Atana Škalko, Vesna Kuhta, Dubravka Pomper, Ana Kustić