Spikeri

spikerski glasovi spikerska radionica

Dobro došli u svijet spikera! Kliknite na SPIKERSKE GLASOVE, poslušajte spikere iz naše baze profesionalnih spikera i pronađite idealan glas za vaš projekt. Ili uđite u svijet medija i otkrijte potencijal svog glasa kroz našu SPIKERSKU RADIONICU.


spikeri_home

SPIKERSKI GLASOVI

Imate sjajan projekt kojem samo nedostaje profesionalni spikerski glas? Mi imamo rješenje! Odaberite glas iz naše baze profesionalnih spikera, pošaljite nam upit, poslušajte demo snimke i spika je gotova!



SPIKERSKA RADIONICA

Vi ste:
• netko tko želi snimiti svoj glas u profesionalnim studijskim uvjetima?
• početnik bez iskustva i želite zakoračiti u svijet etera?
• profesionalac koji želi napredovati u poslu, a nemate dovoljno prilika?
Na pravom ste mjestu!


SPIKERSKI BLOG:

Epizoda 5 - Voditeljski lapsusi

Emisije uživo sa sobom često nose i neke neočekivane situacije, zbog kojih su voditelji osuđeni na brzinsko snalaženje. O svojim voditeljskim lapsusima pričaju Rosanda Tometić, Jelena Buljan i Kristina Kirschenheuter.
Poslušajte 5. epizodu ovdje:

Epizoda 4 - Čistoća jezika

U 4. epizodi "Dobre spike" razgovarali smo s vrsnim interpretatorima hrvatskog jezika o upotrebi standardnog hrvatskog jezika u medijima. Saznajte što o tome imaju za reći Jasna Bilušić, Damir Kopriva, Matija Lovrec i Iva Šulentić.

Poslušajte 4. epizodu ovdje:

Epizoda 3 - Uzori

U 3. epizodi "Dobre spike" smo sa spikerima, koje mnogi spikoljupci doživljavaju kao svoje uzore razgovarali upravo o tome od koga su oni učili na početku karijere.


Poslušajte 3. epizodu ovdje:

Epizoda 2 - Higijena glasa: Danijel Berdais

U 2. epizodi ugostili smo radijskog voditelja i urednika, Daniela Berdaisa, koji odgovara na pitanja: Koliko je važna higijena glasa, posebno ako ste vokalni profesionalac? Kako se odlučio za operaciju glasnica? Je li operacija neugodna?

Poslušajte 2. epizodu ovdje:

Epizoda 1 - Snimanje reklame: Mario Anduš

Prva u nizu epizoda u kojima razgovaramo s profesionalcima o spikerskim temama: Konačno dajemo odgovor na pitanje kako se postaje spiker! Kada je nabolje snimati reklame i vječito pitanje - pomaže li sirovo jaje glasnicama?

Poslušajte 1. epizodu ovdje:

Kafka bi bio ponosan...

napisala: Dijana Kopjar Mucak
Kad počinjete razmišljati o petku? U nedjelju? Ne odgovarajte glasno ako je Šef blizu. Bez brige, i on isto. Ali, to nije za javnost.

Čarobna riječ "godišnji"...

napisala: Dijana Kopjar Mucak
...svima nam je u glavama (ponekima i na jezicima) od listopada jedne do srpnja druge godine. A kad napokon dođe – odmorimo li se zaista?

Poplava

napisala: Galina Popović
Pojavom komercijalnih TV kuća u Hrvatskoj, mnogi od nas su se ponadali višim profesionalnim standardima i većoj konkurenciji. Što reći; bili smo beskrajno naivni.

Tko rano rani...cijeli dan je pospan?

napisala: Dijana Kopjar Mucak
Alarm na vašoj budilici označio je šest sati. Dok otvarate oči i bacate prvi pogled kroz prozor, ugodan glas s radija progovara 'dobro jutro!'

Savjeti profića

napisala: Dijana Kopjar Mucak
Upornost se isplati. U brojnim situacijama....  Na primjer, kad pokušavate ispeći kolače baš onako fine kako ih je njegova mama radila.

Ma, bravo!

napisala: Ivana Jelinčić
Da se samoinicijativa i ulaganje u vlastito usavršavanje isplati kad-tad, dokazuju ove dvije mlade dame.

Voice lifting

napisala: Sanda Nosić
Niste još čuli za ovaj estetski zahvat?

Čuvajte dobar glas

napisala: Ivana Jelinčić
Jeste li se ikad zapitali koliko brinete o svojim glasnicama?

Smijeh nije grijeh

napisala: Kristina Kirschenheuter
"...temperatura danas bez veze promjene,
a poteškoće ne bi trebali imati ni meteoroprati." Ha?

Mučno mmmucanje

napisala: Vanja Valčić
Ruga se mucavac ćelavcu: "Tti sigurno trošiš ppuno pppara na frizera."
Odgovara mu ćelavac: "Izgleda ne toliko koliko ti na telefon"…

Emocije, radio emocije...

napisala: mag. Lenja F. Papp
Pravi radio oglas teži k tome da uđe u sobu naših sjećanja kao neki nepozvani gost.

Radio je maratonac u duši

napisala: mag. Lenja F.Papp
Dugoročni cilj radio oglašavanja je da naziv svojeg proizvoda tetovirate u misli slušatelja čak i prije nego što im zatreba.

Nije gotovo dok gazda nije oduševljen!

napisao: Nikola Klobučarić
"Ovo je bilo stvarno izvrsno, al' ajmo još jednom!", često nesvjesno izgovorim tu rečenicu. Dugačak je put od teksta na papiru do gotovog radio spota...