Spikeri

Emocije, radio emocije...

 

Pravi radio oglas teži k tome da uđe u sobu naših sjećanja kao neki nepozvani gost.

 

 

  Ljudska svijest je kao soba prepuna sjećanja na određene mirise, zvukove, dodire, slike... Sva ta sjećanja se odnose na djelomično zaboravljene riječi, misli, osjećaje kao hrpa knjiga posložena jedna na drugu.

Vrata

  I svake godine, nova i nova sjećanja, iskustva, sve te riječi i osjećaji nižu se i slažu na onu staru hrpu.
A onda dođe poznato lice, dobro znana pjesma, poznat glas, poznati miris, koji u tu vrstu kaosa donese red - i tako odjednom iz dna ili iz sredine hrpe "knjiga" izvadimo neko sjećanje ili osjećaj.Te uspomene, ta senzualna sjećanja su dio nas i na neki način nas definiraju. I sada si zamislite radio oglas, koji teži ući u ovu prepunu sobu kao nepozvani gost. A na vratima će ga dočekati gospođa savjest i pitati: koga poznaješ? Imaš li prijatelje ovdje i koliko ih je?
I samo onom oglasu, onom nepozvanom gostu, koji će moći dodirnuti i asocirati na važno sjećanje, pamćenje, želju ili potrebu - bit će dozvoljen ulaz. Samo njemu.

  Onaj oglas koji govori o stvarima koje slušatelju nisu u sjećanju ili su nešto novo, nešto što ne znamo - neće biti usvojen niti dobrodošao.
Činjenica je da stvari koje su nam bliže i poznate - lakše usvajamo.
Dakle, samo jedno pitanje koje gospođa savjest postavi i koje slušatelj postavi oglašivaču jest:
Zašto mi ta poruka treba biti važna?
Svi ljudi žele čuti priču koja govori o njima - dobar radio oglas je onaj koji se bavi upravo ljudima i onaj gdje je jasno navedeno kako baš taj proizvod ili usluga može poboljšati njihov život. Sve ostalo je gubitak vremena.
I naravno, novca.

 

napisala:
mag. Lenja F. Papp, najstrastvenija obožavateljica radija u Sloveniji i direktorica Radijske akademije RADIO MAMA