Voice-over voices

spikerski glasovi spikerska radionica

Dobro došli u svijet spikera! Kliknite na SPIKERSKE GLASOVE, poslušajte spikere iz naše baze profesionalnih spikera i pronađite idealan glas za vaš projekt. Ili uđite u svijet medija i otkrijte potencijal svog glasa kroz našu SPIKERSKU RADIONICU.

Poslušajte više
Get the Flash Player to see this player.
spikeri_home
 


SPIKERSKI GLASOVI

Imate sjajan projekt kojem samo nedostaje profesionalni
spikerski glas? Mi imamo rješenje!
• odaberite glas iz naše baze profesionalnih spikera
• pošaljite nam upit
• poslušajte demo verziju snimke...
• ... i spika je gotova!

Spika o tome
Get the Flash Player to see this player.

 


SPIKERSKA RADIONICA

Vi ste:
• netko tko želi snimiti svoj glas u profesionalnim studijskim uvjetima?
• početnik bez iskustva i želite zakoračiti u svijet etera?
• profesionalac koji želi napredovati u poslu, a nemate dovoljno prilika?
Na pravom ste mjestu!

Spikaj
Get the Flash Player to see this player.



SPIKERSKI BLOG:

Epizoda 5 - Voditeljski lapsusi

Epizoda 5 - Voditeljski lapsusi

on 22.03.2013.

Epizoda 4 - Čistoća jezika

Epizoda 4 - Čistoća jezika

on 01.03.2013.
U 4. epizodi "Dobre spike" razgovarali smo s vrsnim interpretatorima hrvatskog jezika o upotrebi standardnog hrvatskog jezika u medijima. Saznajte što o tome imaju za reći Jasna Bilušić, Damir Kopriva, Matija Lovrec i Iva Šulentić.

Web emisija "Dobra spika" - Ep. 4: Čistoća jezika by Spikeri

Epizoda 3 - Uzori

Epizoda 3 - Uzori

on 15.02.2013.
U 3. epizodi "Dobre spike" smo sa spikerima, koje mnogi spikoljupci doživljavaju kao svoje uzore razgovarali upravo o tome od koga su oni učili na početku karijere.


Web emisija "Dobra spika" - Ep. 3: Uzori by Spikeri
Epizoda 2 - Intervju: Daniel Berdais

Epizoda 2 - Intervju: Daniel Berdais

on 01.02.2013.
U drugoj smo epizodi ugostili dugogodišnjeg radijskog voditelja i urednika, Daniela Berdaisa, koji daje odgovor na pitanja:
Koliko je važna higijena glasa, posebno ako ste vokalni profesionalac? Kako se odlučio za operaciju glasnica? Je li operacija neugodna?

Web emisija: Dobra spika - Ep. 2 by Spikeri
Epizoda 1 - Intervju: Mario Anduš

Epizoda 1 - Intervju: Mario Anduš

on 17.01.2013.

Prva u nizu epizoda u kojima razgovaramo s profesionalcima o spikerskim temama:
Konačno dajemo odgovor na pitanje kako se postaje spiker! Kada je nabolje snimati reklame i vječito pitanje - pomaže li sirovo jaje glasnicama?

Web emisija: Dobra spika - Ep. 1 by Spikeri
Kafka would be proud...

Kafka would be proud...

on 19.09.2011. | 8,668 views
written by: Dijana Kopjar Mucak
Kad počinjete razmišljati o petku? U nedjelju? Ne odgovarajte glasno ako je Šef blizu. Bez brige, i on isto. Ali, to nije za javnost.
Say it in Czech: “Nazdravi!”

Say it in Czech: “Nazdravi!”

on 12.09.2011. | 7,157 views
written by: Nikola Klobučarić
Hm, nije baš neka razlika između češkog i hrvatskog, rekli bi cinici.
Ili možda ipak...?

Abracadabra...Vacation!!!

Abracadabra...Vacation!!!

on 20.07.2011. | 5,710 views
written by: Dijana Kopjar Mucak
...svima nam je u glavama (ponekima i na jezicima) od listopada jedne do srpnja druge godine. A kad napokon dođe – odmorimo li se zaista?

The flood

The flood

on 31.05.2011. | 5,681 views

written by: Galina Popović
When the commercial TV stations came to Croatia, many of us had hoped to higher professional standards and greater competition. What else to say, we were immensely naive.


Tko rano rani...cijeli dan je pospan?

Tko rano rani...cijeli dan je pospan?

on 27.05.2011. | 7,814 views
written by: Dijana Kopjar Mucak
Alarm na vašoj budilici označio je šest sati. Dok otvarate oči i bacate prvi pogled kroz prozor, ugodan glas s radija progovara 'dobro jutro!'
Advice from a professional Voice-over talent

Advice from a professional Voice-over talent

on 06.05.2011. | 5,488 views
written by: Dijana Kopjar Mucak
Upornost se isplati. U brojnim situacijama....  Na primjer, kad pokušavate ispeći kolače baš onako fine kako ih je njegova mama radila.

Bravo!

Bravo!

on 27.04.2011. | 7,358 views

written by: Ivana Jelinčić
Da se svaka samoinicijativa i ulaganje u vlastito usavršavanje isplati kad-tad, dokazuju ove dvije mlade dame.


The voice-lift

The voice-lift

on 13.01.2011. | 8,142 views
written by: Sanda Nosić
Haven't you heard of this plastic surgery procedure?
Voce over workshop

Voce over workshop

on 04.03.2011. | 6,749 views
written by: Ivana Jelinčić
...a u vježbanju je pomogla i Barbara Kolar!
Keep your voice in top shape

Keep your voice in top shape

on 14.01.2011. | 8,128 views
written by: Ivana Jelinčić
Have you ever wondered if you take care of your vocal cords enough?

We listen to them daily, wherever we go

We listen to them daily, wherever we go

on 06.12.2010. | 7,838 views
written by: Ivana Jelinčić
They are the people we don't see, we usually don't even know what they look like, but we know their voices!
How to shift your voice over career into high gear and record a demo?

How to shift your voice over career into high gear and record a demo?

on 16.11.2010. | 8,461 views
written by: Nikola Klobučarić
How your first demo can turn to be your last one!
Laugh a little, won't hurt

Laugh a little, won't hurt

on 03.11.2010. | 6,187 views
written by: Kristina Kirschenheuter
"...temperatura danas bez veze promjene,
a poteškoće ne bi trebali imati ni meteoroprati." Ha?

Stammer struggles

Stammer struggles

on 22.10.2010. | 8,636 views
written by: Vanja Valčić
A stammerer is taking the mickey out of a baldy: “You m-m-m-must be s-s-s-spending a fo-fo-fortune on y-y-your haird-d-d-do.” The baldy replies: “Not as much as you spend on your phone bill”…
Rushing for the news

Rushing for the news

on 15.09.2010. | 6,737 views
written by: Kristina Kirschenheuter
No presenter - no panic

Unforgettable voices

Unforgettable voices

on 30.11.2010. | 8,904 views
written by: Vanja Valčić
Why should we read thick books with lots of letters?
Emotions, radio emotions...

Emotions, radio emotions...

on 19.12.2009. | 6,317 views
written by: mag. Lenja F. Papp
Sit tight! Coming soon in english...
Radio is a marathon runner at heart, and it has plenty of stamina for your success!

Radio is a marathon runner at heart, and it has plenty of stamina for your success!

on 08.11.2009. | 7,223 views
written by: Lenja F. Papp
The long-term goal of radio advertising is to imprint the name of the product in the minds of its listeners, perhaps even before they have the need for the product.
Born ready. Ready to talk.

Born ready. Ready to talk.

on 01.11.2009. | 6,638 views
written by: Nikola Klobučarić
Which feature is the one that distinguishes us most from all the other species?

Creating a radio advertisement is like juggling

Creating a radio advertisement is like juggling

on 21.10.2009. | 9,911 views
written by: mag. Lenja F. Papp
Would you like your advertisement on the radio to only be listened to, or really be HEARD …?

It’s not over until the boss is thrilled!

It’s not over until the boss is thrilled!

on 18.10.2009. | 8,459 views

written by: Nikola Klobučarić
“That was excellent, but let’s just do one more!”. I often, without being aware, utter this sentence when I record a voice-over actor in a studio. There is a long way from a script written on a sheet of paper to a finished radio spot…


Back to Voice-over

Comment


Comments (4)

  1. #4 05.07.2012 at 02:17 iKMncNPVo

    yHSeiXfCIU

    mama kaže:Pozz!Ovo je jedna jako zahvalna mama,dica su mu oduševljena vašim crtićima,prvo što neke koje vole mogu glatedi online,drugo što sve te iste mogu glatedi bilo di da pođemo na put,stvarno si legenda!Ali nama nešto fali,dali postoji ikakva šansa da pronađeš SREKA 4(Forever After).Bila bih ti jako zahvalna.
  2. #3 03.12.2010 at 14:03 Webmaster

    Radionica

    Draga Ana, možeš doći u našu spikersku radionicu. Više informacija potraži ovdje. :-)
  3. #2 03.12.2010 at 14:02 Ana

    spiker

    spiker

    Zanimljiv tekst, te mi se posao spikera cini veoma zanimljivim.Naime,ja sam amater u tom poslu, radim nesto malo voice over-a i reklamica na MediaTravel televiziji,a inace se bavim solo pjevanjem,tako da mi se sve nekako vrti oko glasa.
    Voljela bih znati gdje se moze ici na tecaj(da li to uopce postoji) za spikera i kako se zaposliti u toj profesiji?

    Lp,
    Ana
  4. #1 19.12.2009 at 02:47 filip

    evolucija evoluira

    Postoji nešto što se zove agresivna reklama to se koristi u oglašivanju, i raznim produkcijama itd. No što se događa s agresivnošću unutar reklama? Znamo svi da informativnost raste kad je očekivanje manje, odnosno kad je iznenađenje veće. Dakle, svakako da gledajući najave filmova na nekim tv-postajama, ne možemo zaključiti da nam prija kad neko šapće na uho, jer baš neki glasovi ne šapću već šušte, škripe, kidaju zvučne membrane na televizoru i vibrirajući smanjuju prašinu s ormara na kojem se tv nalazi, a opet se ti glasovi mnogima sviđaju.
    Zašto? Jednostavno, neobični su... pa i u naturalizmu postoji estetika ružnoće i sviđa se mnogima.
    Reklame danas isto tako evoluiraju, do apsurdnih granica, ponekad nasilnih, tako da nebi trebalo nikog čuditi kada se jednog dana pojavi reklamni spot s 30 sekundi tišine, kao kompozicija Johna Cagea 4'33. Prema tome što čudnije to bolje, ali znate što je najčudnije, to što je danas sve tako čudno da je u biti najčudnije objaviti reklamu koja nije nimalo čudna...
    i čudno je to koliko smo mi danas zakomplicirali svoj život... zamislite da prubudite Mozarta danas, lako je njemu kao balavcu bilo skinuti tri akorda u skladbi, mislim kad bi danas upalio samo naš radio, a ne daj bože televizor, da bi tip ošo... a nije tako davno živio. A mi evo, nabili nam glupog Darwina, pa čak i da nije ništa točno rekao, mi u biti činimo njega točnim - prilagođavamo se svemu, a oni koji to ne uspiju završe na Vrapču... no kako mediji napreduju u poznavanju psihologije i manipulacije slušatelja, što više nije informativno, uskoro ćemo mi svi u mentole.
    Pa tako, budite informativni i radite, ne "kreativno", jer to često znači kontrola podsvijesti, već humano. I ko drevni Grci nek vam čovjek bude mjerilo, a ne onaj koji plaća reklamu, u ostalom šta on zna...

    A što se tiče Mozarta i on je reklama, znao je pet akorada u duru i molu, i on je kao nešto skinuo... i naša Seve zna toliko i još se skinula cijela pa nije planetarno poznata i nema svoje čokoladice, al je slatka.